Gør driften mere enkel med online medarbejder tidsregistrering

Hvor mange timer arbejder dine medarbejdere? Hvornår holder de pauser? Hvad tid kommer de, og hvornår går de hjem? Alle disse ting skal der holdes styr på.

Men det er mange tider at holde styr på, når man har flere medarbejdere, der arbejder fem dage om ugen. Dette kan blive til rigtig meget papirarbejde kun til medarbejder tidsregistrering. Der er heldigvis en smartere løsning, som alt sammen foregår online.

Online medarbejder tidsregistrering sparer papirarbejde

Med den smarte online medarbejder tidsregistrering kan dine medarbejdere selv registrere deres arbejdstider online på computeren eller mobilen. Det kan tilmed gøres automatisk via et GPS-signal. Alt dette lagres online og kan nemt hentes ned af administrationen. Det giver meget mindre papirarbejde, da programmet Surfway selv kan logge data fra de ansatte. De ansatte kan også nemmere gå ind og se deres egne timer, når de har brug for det.

Øger trygheden for dig og din medarbejder

Den online medarbejder tidsregistrering kan øge trygheden og tilliden mellem dig og din medarbejder, da der er fuld transparens mellem jer. GPS-signalet giver arbejdsgiveren mulighed for at verificere oplysningerne, og medarbejderen er sikre på ikke at blive snydt for timer, da han eller hun selv kan indtaste dem. Selv pauser kan enten registreres automatisk af systemet eller manuelt alt efter, hvad du som arbejdsgiver foretrækker.

Som en anden praktisk funktion kan du som arbejdsgiver selv bestemme, hvor meget og hvor lidt dine medarbejdere skal have adgang til. Det kan både være fast for alle medarbejdere, eller du kan give individuelle funktioner til forskellige medarbejdere.

Du kan også opsætte forskellige regler for timeregistrering for hver medarbejder, hvis de er ansat under forskellige vilkår. Du kan derudover også kommunikere direkte til dine medarbejdere gennem systemet med chat eller e-mail.

Medarbejder tidsregistrering med enkle funktioner

Systemet er udviklet gennem de sidste mange år for at gøre medarbejder tidsregistrering så enkelt og nemt som muligt. Fra starten er der en række enkle funktioner, som er de mest nødvendige. Der kan så tilføjes en række af andre funktioner, så systemet kan passe stort set til enhver arbejdsplads. Det kan være alt fra håndværkere eller landmænd til restaurationsbranchen eller på hoteller. Hvad end for en arbejdsplads du driver, kan du let implementere online medarbejder tidsregistrering og gøre det nemmere i hverdagen. Du kan nemt eksportere resultater og samlede eller individuelle periodiske rapporter på CVS, Excel eller PDF, så du let kan arbejde videre med det.